diumenge, 19 d’octubre del 2014

BTT A: Aiguamolls

Sortint de l'institut hem seguit un recorregut semblant al del primer dia i després ens hem desviat per anar cap a la Torre del vent. Aquesta torre va ser una torre de vigilància per si s'apropaven els pirates a la costa, també va ser un molí fins que es va enderrocar. Després em fet un petit corriol i hem passat pel costat de la hípica a la que anem els divendres. Hem anat per un camí molt guai per el qual s'hi arribava creuant un petit pont de fusta. Em arribat a la carretera i ens em posat en perpendicular al esfalt per creuar, hem anat fins a un desvio al qual hem entrat com en un passeig molt llarg i hem anat amb parelles de manera que semblàvem molt professionals. Em sortit d'allà i hem parat a un passeig on hi havia arbres i per tant ombra. Em menjat una mica, hem fet un canvi de càmara de la roda cronometrat i després hem reomplert les bosses d'aigua. Per acabar hem anat per el carril bici i després fins al passeig marítim fins que ens hem desviat per anar cap a l'institut al qual hi hem arribat caminant.


M'ho he passat bastant bé i m'hagués agradat que durés una mica més però teniem que tornar a l'hora.

Text: Marc Forcano.
Fotos: Diego Kohl.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada