dimecres, 11 de març del 2015

Ruta BTT 2 dies - Bassegoda

DIA1

Dia 9 de Març primer dia de la ruta de btt, vam quedar en el parc dòcil de Castell Follit de la Roca, per iniciar la travessa, una travessa en que seria bastant dura físicament. La primera parada que varem fer va ser com no al Castell, per fer-nos una foto de grup, després ja ens esperava un primer tram en pujada. Seguidament vam fer una parada llarga en una ermita en que un company ens va fer una explicació. Una altre parada, que aquesta va ser per dinar, va ser a Sadernes. Durant el dia encara quedaven més pujades, les més dures van ser les de coll de riu. Un cop vam acabar-les, el nostre objectiu era arribar el refugi de Bassagoda, on passaríem la nit. Un cop vam arribar el primer que vam fer tots va ser agafar al material de la furgo, llavors fer uns quants estiraments i finalment vam sopar pasta, una hamburguesa i una iogurt de postres i teníem que descansar molt bé per l'endemà. Aquell dia tan sols hi va haver-hi una baixa, però tot i així va anar tot bé la resta del dia.

DIA 2

Dia 10 de Març, segon dia de la sortida amb btt. La nit la varem passar al refugi de Bassegoda. Ens vam aixecar a les 7 del matí per recollir tot el material, esmorzar, acabar de mirar que les nostres bicis estiguessin en condicions i que el refugi estigues tot net. Tot seguit vam escalfar i ens vam posar en marxa, l’objectiu era fer un tram en bici i després acabar pujant a peu, grimpant un tros per arribar al cim de Bassegoda. Allà ens varem fer una foto de grup, després vam tornar a baixar, un tram caminat i la resta amb la bici fins arribar a la nostre destinació, a Besalú. El primer tram, vas ser del cim fins al poble de Lliurona, allà vam fer una explicació del poble i de la seva església. Després vam baixar passant per uns prats fins arribar a l’escola on vam parar per dinar i fer una explicació del col·legi i del vaixell. Tot seguit vam seguir en la ruta, tan sols quedava 1.000 m de desnivell de baixada. En general va anar apart d’algunes caigudes d’alguns companys, tot i així la resta vam arribar perfectament bé a Besalú. Allà va ser el lloc de trobada per recollir-nos. Aquesta travessa de 2 dies ens ha servit molt per saber ajudar-nos entre nosaltres si teníem algun problema, per compartir alguna cosa i sobretot per gaudir de les vistes.