dilluns, 16 de febrer del 2015

Olla de Roses - Peu A

Avui dia 3 de febrer hem sortit ha fer la ruta dels puigs del voltant de Roses, ens ha tocat guiar a mi i a dos companys meus i estavem una mica nerviosos però ens ha sortit bastant bé. Hem sortit de l'institut i estava plovent poc però estava plovent, hem tingut que modificar la ruta per raons meteorològiques i hem pujat directament cap al Pla d'en Causa. A la olivera centenaria ha nevat una miqueta però molt poc i allà ens ha fet una explicació molt bona un dels meus companys de ruta. Començavem la pujada i feia bastant de fred però pujant hem agafat caloreta i hem pogut ascendre amb tranquilitat. A dalt el meu company i jo ens hem anat a col·locar les fites per una activitat d'orientació molt divertida mentres la nostra compaña se'ls emportava a tots cap a el Màs d'en Causa ha explicar-los la pedra seca a part de que era un lloc resguardat del vent i han pogut menjar una miqueta. Al acabar de preparar la activitat ens hem quedat al Puig Rodó a esperar als grups i mentres anaven arribant els hi deia que es posessin a redera de una roca per protegir-se del vent mentres jo esperava al cim, ells podien anar menjan alguna cosa. La activitat ha estat molt bé peró he tingut que posar una fita una mica més avall per que sinó hagués volat. Quan tots han acabat l'activitat he nombrat als guanyadors i els hi he fet una petita explicació de la Tomba del General i la meva companya els hi ha explicat una mica tot el que és la Badia de Roses. Seguidament hem començat a baixar cap a roses hi ens hem tingut que saltar els següents cims i anant cap als Grecs hem parat al costat del Puig d'en Marès hi hem baixat per el corriol que baixa directament al Màs Oliva hi em seguit el camí de la riera fins arribar a la zona més urbana i hem acabat arribant a l'institut.

Text i fotos: Cristina Pérez i Marc Forcano


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada