dilluns, 16 de febrer del 2015

BTT B: Aiguamolls.

Data: 10/02/2015
Guiatge: Aiguamolls de l’Empordà
Grups del guiatge: Miquel Ruiz i Sergi Collell / (“Ruben Lamas i Toni Muné”)

Va ser una ruta de recorregut circular dividida en dos guiatges lineals el primer el varen fer els nostres companys “miki i colle” i el segon el varen fer els nostres professors Ruben i Toni.

El primer guiatge:

Vàrem començar fent voltes al circuit de darrera l’institut per escalfar i allà vàrem fer un checklist.
El recorregut començava a l’institut, passava per darrera dels Mas Mates, vam passar els karts i allà vam atravessar la carretera , passàvem pel davant de l’Aquabrava un cop al final de l’urbanització la Garriga vam anar a la dreta a una pista que ens va portar al principi dels Aiguamolls. Un cop arribat a la carretera que va de Palau Savardera a Castelló d’Empuries vam anar a l’esquerre un cop passat tres ponts vam agafar el camí de ma esquerre on ja começàvem a endinsar-nos als Aiguamolls vam seguir per la pista, molt tranquil·la amb vistes als aiguamolls , fins , no vam arribar a castelló d’empuries, vam atravessar la carretera anant uns 200m per asfalt fins que vam girar a la dreta i vam anar al camí que segueix al riu Muga fins una area de pic nic que es troba a l’equerre. Un cop vam parar per menjar una mica , vam atravessar el pont de fusta, vam passar la depuradora,  i ja si que estàvem  al cor dels Aiguamolls allla vam parar a un mirador per observar la fauna , vam poder veure ànecs i un argó blanc  i allà acabava el guiatge d’en MIki i en Sergi.
Segon guiatge:
Aquest el varen fer els professors i varem anar força ràpids i no hi va haver-hi cap problema i va estar bé perquè en un camp varem poder veure cavalls, dos cigonyes i un grup de porcs senglars i allà  ens varen fer una explicació cultural sobre les parceles i camps. Vam acabar el tram de camí i varem fer un tram d’asfalt a Empuriabrava, que allà ens varen fer una explicació dels canals, després varem seguir per asfalt  fins a Roses i vam anar pedalant fins acabar a la ciutadella que és un punt interessant i cultural de Roses fent una cloenda i una fotografía final de grup.
Aquest guiatge va començar a la depuradora i va acabar a la ciutadella de Roses.